
MerkStem
Wil je dat potentiële klanten precies weten wie je bent en wat je voor ze kunt betekenen, dan moet je jouw KernBoodschappen steeds opnieuw de wereld in sturen. Met de duizenden commerciële uitingen die we op een dag zien, blijven die van jou alleen door herhaling ‘plakken’. Dat betekent natuurlijk niet dat je als een robot steeds dezelfde zinnen uitspuugt. Met MerkVerhalen geef je er elke keer een andere draai aan. De stijl en toon van je teksten houd je met je MerkTaal gelijk, zodat je wel één persoonlijkheid uitstraalt.
Wil je weten hoe mijn MerkStem eruit ziet? Klik op de roze balk.
Jouw MerkStem op jouw manier
Let op: Je MerkKompas vormt het uitgangspunt van je MerkStem. Die heb je daarom eerst nodig voor je een MerkStem kunt creëren.

Een MerkStem kun je op verschillende manieren samenstellen. Met het praktische (werk)boek ‘DIY Branding’ heb je complete vrijheid in wanneer, waar en hoe snel je eraan werkt. Laat het me weten als je de proefversie wil testen.
Werk je liever samen, voor ondersteuning en om het tempo erin te houden, dan kan dat natuurlijk ook. Met behulp van je MerkKompas en een interview met jou adviseer ik je over je MerkStem. Die mail ik je een paar werkdagen na ons gesprek. Als je de tijd hebt gehad om die door te nemen hebben we nog één keer contact voordat ik de definitieve versie schrijf.

Nog leuker is het om je MerkStem te creëren tijdens een MerkExpeditie. Samen met je team of samen met andere gelijkgestemde ondernemers en altijd onder begeleiding van mij en mijn zakenvriend André. Zo heb je nog meer hulptroepen en kom je tot nog verrassendere resultaten. Ga je mee?