MerkStem

MerkStem = wat je wilt zeggen / hoe je het wilt zeggen.

Met een MerkStem heb je altijd inspiratie voor je website-teksten, social-media-posts, een folder, e-mail, of wat je maar wilt communiceren. Er staat precies in wat je belangrijkste KernBoodschappen zijn, hoe je die via jouw eigen MerkVerhalen kunt uitdragen en op welke unieke manier je dat doet (MerkTaal).

Wil je dat potentiële klanten precies weten wie je bent en wat je voor ze kunt betekenen, dan moet je jouw KernBoodschappen steeds opnieuw de wereld in sturen. Met de duizenden commerciële uitingen die we op een dag zien, blijven die van jou alleen door herhaling ‘plakken’. Dat betekent natuurlijk niet dat je als een robot steeds dezelfde zinnen uitspuugt. Met MerkVerhalen geef je er elke keer een andere draai aan. De stijl en toon van je teksten houd je met je MerkTaal gelijk, zodat je wel één persoonlijkheid uitstraalt.

Wil je weten hoe mijn MerkStem eruit ziet? Klik op de roze balk.

Doel

Je omschrijft je MerkStem. Het gebruik van je MerkStem geeft je content inspiratie en een consistente tone of voice.

Inhoud

Je werkt aan het omschrijven van je:
• MerkVerhalen
• KernBoodschappen
• MerkTaal

Nazorg

Via de email ontvang je feedback en tips van mij over de door jou omschreven MerkStem. (Bij een workshop of 1-op-1 sessie mail je jouw MerkStem in de twee weken na dato.)

Vorm

• Een workshop van één dagdeel met 8-10 ondernemers onder begeleiding van mij en communicatieadviseur André Klijnsma.
• Eén strategische sessie 1 op 1 met mij.
• Zelf aan de slag gaan met behulp van het boek ‘Maak je merk, DIY Branding’.

Voorwaarde

Je weet al wat je waarom doet, voor wie en op welke bijzondere manier en dat staat al omschreven in zoiets als een MerkKompas.


Geef je merk een stem

Een MerkStem ontwikkelen kan op drie manieren. Met het boek ‘Maak wat moois van je merk met DIY Braning’, tijdens een creatieve sessie met mij, of tijdens een workshop samen met andere ondernemers.