MerkStem
Wil je dat potentiële klanten precies weten wie je bent en wat je voor ze kunt betekenen, dan moet je jouw KernBoodschappen steeds opnieuw de wereld in sturen. Met de duizenden commerciële uitingen die we op een dag zien, blijven die van jou alleen door herhaling ‘plakken’. Dat betekent natuurlijk niet dat je als een robot steeds dezelfde zinnen uitspuugt. Met MerkVerhalen geef je er elke keer een andere draai aan. De stijl en toon van je teksten houd je met je MerkTaal gelijk, zodat je wel één persoonlijkheid uitstraalt.
Wil je weten hoe mijn MerkStem eruit ziet? Klik op de roze balk.
Doel
Je omschrijft je MerkStem. Het gebruik van je MerkStem geeft je content inspiratie en een consistente tone of voice.
Inhoud
Je werkt aan het omschrijven van je:
• MerkVerhalen
• KernBoodschappen
• MerkTaal
Nazorg
Via de email ontvang je feedback en tips van mij over de door jou omschreven MerkStem. (Bij een workshop of 1-op-1 sessie mail je jouw MerkStem in de twee weken na dato.)
Vorm
• Een workshop van één dagdeel met 8-10 ondernemers onder begeleiding van mij en communicatieadviseur André Klijnsma.
• Eén strategische sessie 1 op 1 met mij.
• Zelf aan de slag gaan met behulp van het boek ‘Maak je merk, DIY Branding’.
Voorwaarde
Je weet al wat je waarom doet, voor wie en op welke bijzondere manier en dat staat al omschreven in zoiets als een MerkKompas.
Investering
Groepsworkshop: € 195,- exclusief btw
1-op-1 sessie: € 390,- exclusief btw
Feedback via de mail op DIY MerkStem: € 70,- exclusief btw
Boek ‘Maak je merk, DIY Branding’: € 34,95 inclusief btw