Contentcreatie
Merkstem + Persona / Klantreis = Oneindige Content Inspiratie
Van je hoofd breken over wat je nu weer moet posten, naar een systematische aanpak, waarbij je weet wat je, wanneer en waarom wilt communiceren. Vergroot de kans op kliks, likes, engagement en leads, met content die aansluit bij jouw merk en Persona in iedere fase van de klantreis.
Kies je boodschappen met je MerkStem. Gebruik je Persona-omschrijving om je voorbeelden aan te laten sluiten en om te bepalen welk medium je wanneer gebruikt. Haak met je content in op de behoeften in iedere fase van de klantreis. Schrijf je teksten uit met behulp van het Content-sjabloon en controleer ze met de Content-checklist.
Doel
Je gaat vijftien keer een Content-sjabloon invullen, waarna je berichten voor social media kunt schrijven. Als je om de dag post dan heb je dus content voor een maand.
Vorm
• Een workshop van één dagdeel met 8-10 ondernemers onder begeleiding van mij en communicatieadviseur André Klijnsma.
• Een strategische sessie 1 op 1 met mij.
• Met behulp van het boek ‘Maak je merk, DIY Branding’.
Inhoud
Je krijgt tips en uitleg over het:
• Gebruik van het Content-sjabloon
• Controleren van je teksten
Nazorg
Via de email ontvang je feedback en tips van mij via over vijf van de door jou geschreven social media berichten.
(Bij een workshop of 1-op-1 sessie mail je jouw berichten in de twee weken na die datum.)
Voorwaarden
Voordat je aan de slag kunt met het schrijven van content heb je een MerkStem en een omschrijving nodig van je Persona en diens behoeften tijdens de klantreis.
Investering
Groepsworkshop: € 195,- exclusief btw
1-op-1 sessie: € 390,- exclusief btw
Feedback via de mail op vijf DIY social media berichten: € 70,- ex. btw
Boek: ‘Maak je merk, DIY Branding’: € 34,95 inclusief btw