Blog

Green screen maken

Mascha voor een green screen

Webinars, online trainingen en YouTube filmpjes, zijn op dit moment populaire online marketingtools. Wil je aan deze trend meedoen, maar heb je net als ik, niet de beschikking over een professioneel ingerichte studio? Geen nood! Met een green screen, of in het Nederlands een groenscherm, kun je de achtergrond van je opname omtoveren in wat of waar je maar wilt. Van gezellig bistrootje tot strandpaviljoen of professionele talkshow setting. Lees verder om te zien hoe je een green screen maakt of waar je er eentje kunt kopen. Lees verder Green screen maken

Hoe kun je een missie voor je bedrijf formuleren, waarmee je klanten werft?

Onderscheid jezelf van je concurrenten
Onderscheid jezelf van je concurrenten

Een missie, bedrijfsprofiel of ‘over ons’- pagina formuleren is een goede manier om mensen te overtuigen om voor jouw onderneming te kiezen. Je kunt er jezelf mee onderscheiden. Dat is hard nodig omdat steeds meer van je concurrenten het internet ontdekken en via die weg klanten werven.

Een missie voor je onderneming schrijven kan knap lastig zijn. Wat is nou de kern van wat je wil overbrengen en hoe vertel je dat zo kort en duidelijk mogelijk aan (potentiële) klanten?

In dit artikel vind je de belangrijkste do’s en don’ts voor het formuleren van je bedrijfsverhaal, zodat je met succes (nieuwe) klanten werft. Ik ga in op het belang van een sterk bedrijfsprofiel en hoe je dat kunt schrijven. Ook de opmaak van de tekst komt aan bod. Lees verder Hoe kun je een missie voor je bedrijf formuleren, waarmee je klanten werft?